03 juni 2010

Outdoor SM

Dit vind je vaker bij tankstations langs de snelweg. Een  of ander elektriciteitskastje, volgeplakt met, meestal onhandig vormgegeven, stickers van bedrijven waar je of al vaker of juist nog nooit van gehoord hebt. Ik vind dit prachtig om te zien en lees ze allemaal. En dat heeft echt niks met beroepsdeformatie te maken. Toch? Eigenlijk is zo'n kastje LinkedIn avant la lettre. Elke organisatiesticker is gebroederlijk naast andere terechtgekomen en weet soms niet eens hoe kort de afstand is tot z'n collega elektriciteitskastjeversiersel. Misschien hunnen ze veel aan elkaar hebben maar ja, kom daar maar eens achter als bedrijfssticker op een elektriciteitskastdeurtje aan de N32 in dit geval . Of ga ik nu te ver voor mijn waarde lezers? In ieder geval viel mijn oog meteen op een bijzondere tekst op een sticker: IK BEN EEN SADOMASOCHIST. Hè? Wat?! O... toch niet. Ah! Dat was mijn dirty mind taking over. Natuurlijk staat er heel gewoon: IK BEN EEN SOMA MACHINIST. Hoe kon ik me ook vergissen.




Geen opmerkingen: