02 juni 2010

Goeien Een

Dierenvrienden, dit is een winkel naar mijn hart. Dierenspeciaalzaak De Leeuwerik. Drie keer raden waar in Leeuwarden de winkel zit. De eigenaar is een jonge, enthousiaste vent. Als hij tijdens m'n Heechterpstudententijd aan dezelfde weg gewoond bleek te hebben of er misschien zelfs geboren zou zijn, geloof ik het meteen. Nu denk je misschien dat dit niet voor hem en z'n winkel pleit en dat is ook zo maar daar gaat het niet om. Meer om hem voor mezelf even te duiden. Want deze jongen is helemaal oké. Zo'n verse keihard werkende ondernemer die er helemaal voor gaat. Hij zit er inmiddels al weer een jaar of twee schat ik en de zaken gaan volgens mij best goed. Van mijn koopgedrag moet De Leeuwerik het helaas niet hebben want qua hond halen we speciaal voer bij onze kennel en qua vis gaat het niet verder dan af en toe een paar takjes groen en heel af en toe een nieuw potje voer. Maar dankzij deze  enthousiasteling met z'n hondstrouwe blik kocht ik wel veel vaker vers groen voor in het aquarium. En af en toe wat lekker kluifspul voor de honden. Gewoon omdat ik hem wil supporten. En dan is elk takje of brokje er één, denk ik maar. Daarom: koopt vanaf nu dus uw hondenbrokken, vissenvoer, kitty litter, vogelvoer, konijnenhokken en leguanenlampen bij Dierenspeciaalzaak De Leeuwerik. Dank u wel.

Geen opmerkingen: