De buurtsuper heeft een succesvolle actie. Sparen voor sportproducten bij je boodschappen. Wat mij nu interesseert zijn niet de gratis ballen maar de verbetering op de poster. Een aantal is natuurlijk want aantal is enkelvoud. Wie kon dit niet aanzien en heeft een Edding gepakt om de correctie aan te brengen? Was het een oplettende caissière, een geïrriteerde klant (ik zie meteen een Kees van Kooten-achtig type voor me), een schoolkind die het toevallig net in de Nederlandse les voorgeschoteld kreeg? Van wie is het handschrift? Kijkend naar de letter s waarop schreven zijn aangebracht gok ik erop dat het een medewerker was. Vanuit het idee dat de klanten het goed moeten kunnen lezen en dat er meer nodig is dan zomaar even een snelle aanpassing. Het moet wel duidelijk en netjes. Het is vast zo. Misschien vraag ik het nog wel ook. In dat geval was het nog leuker geweest wanneer de betreffende medewerker van Super de Boer er in hetzelfde handschrift de pay-off van de supermarktketen had toegevoegd: Graag gedaan.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten