Ik ben onderweg de verzekeraarsbus al diverse keren tegen gekomen. Altijd net te laat om een foto te maken. Nu net op tijd. Hoewel, door de snelheid is het plaatje nogal vaag. Beeld: man en vrouw, aspirant senioren, liggen voldaan tegen elkaar aan onder een deken. Tekst: gewoon goed bezig. Afzender: De Friesland Zorgverzekeraar. Typisch zo'n campagne-uiting waarbij de ontwerper/art director los van enig benul van tekst een plaatje heeft gezocht. Lijkt het wel. 'Gewoon goed bezig' is leuk bij die andere campagneplaten, zoals de stoeiende vader met z'n koters. Maar bij deze foto geeft de headline onbewust toch een draai aan het geheel. Of ben ik gewoon wat naief en is dat nou juist de bedoeling? Jarenlang voor deze klant met veel plezier gewerkt en deze club helemaal loslaten lukt me nou eenmaal heel moeilijk.
12 februari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten